Nieuws


Hieronder vindt u het actuele nieuws uit en voor de gemeente. Alleen als u ingelogd bent als gemeentelid kunt u alle beschikbare nieuwsitems lezen. Boven aan deze pagina kunt u inloggen. 

27 juni 2020 - Werpt al uw bekommernis op Hem
Vernedert u dan onder de krachtige hand van God, opdat Hij u verhoge te Zijner tijd. Werpt al uw bekommernis op Hem, want Hij zorgt voor u. Bijbel, 1 Petrus 5, vers 6 en 7 Waarom overkomt mij dit? Een begrijpelijke vraag in moeilijke omstandigheden. Maar wie zal het ant... Lees meer »
12 juni 2020 - Heft uw hoofden opwaarts...
Als nu deze dingen beginnen te geschieden, zo ziet omhoog, en heft uw hoofden opwaarts, omdat uw verlossing nabij is. Bijbel, Lukas 21, vers 28 Het coronavirus heeft ons overrompeld. Ingrijpende maatregelen zijn genomen. Wie had dat kunnen denken? Toch zei Jezus eeuwen ... Lees meer »
22 mei 2020 - De vrede van God
De vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw zinnen bewaren in Christus Jezus. Bijbel, Filippenzen 4, vers 7 Heel de wereld staat op z’n kop. Zou ergens nog rust te vinden zijn? In deze Bijbeltekst belooft God dat Hij voor Zijn volgelingen za... Lees meer »
8 mei 2020 - Weest in geen ding bezorgd...
Weest in geen ding bezorgd, maar laat uw begeerten in alles door bidden en smeken, met dankzegging, bekend worden bij God. Bijbel, Filippenzen 4, vers 6 De ene zorg is in deze tijd nog niet voorbij, of de volgende dient zich aan. Gezondheid? Werk? Inkomen? Waar zal dit ... Lees meer »
24 april 2020 - De Heere is nabij!
Bijbel, Filippenzen 4, vers 5 De coronacrisis heeft de wereld in de greep. Beangstigend! Wie kan helpen? In deze Bijbeltekst staat dat God altijd bij Zijn volgelingen zal zijn. Hij zegt: ‘Wees niet bang. Ik kom eraan.’ Jezus kwam op aarde om mensen op te roepe... Lees meer »
8 april 2020 - Goede Vrijdag en Pasen
In deze verwarrende tijden, is er toch een boodschap van hoop! Aanstaande vrijdag, 10 april, is het namelijk Goede Vrijdag. De zondag en maandag daarna is het Pasen. Waar gaat dat eigenlijk over? Klik op de flyer hieronder om verder te lezen. Klik hier voor de Facebook... Lees meer »
4 april 2020 - Kleurplaat voor de kinderen (bij ochtenddienst 5 april)
Hierbij de link naar de kleurplaat voor de kinderen. ... Lees meer »
29 maart 2020 - Bericht voor de luisteraars
Helaas heeft kerkomroep.nl vanmorgen weer problemen om onze uitzending live door te geven. Dat wordt veroorzaakt door de piekbelasting om 10.00 uur. Het is heel vervelend, omdat nu iedereen mee probeert te luisteren. Ons advies is: stel het luisteren even uit tot ongeveer 11... Lees meer »
28 maart 2020 - Update
Met ingang van zondag 29 maart, gaan we over op het houden van zgn. ambtelijke diensten. Daarbij is alleen de voorganger en een afvaardiging van de kerkenraad aanwezig, alsmede de koster en de organist. U wordt van harte uitgenodigd om de dienst te beluisteren via de website... Lees meer »
21 maart 2020 - Update
Naar aanleiding van recente ontwikkelingen en de richtlijnen van RIVM en overheid het volgende: Afstand houden is belangrijk. Houdt binnen en buiten het kerkgebouw de regel van 1,5 meter aan. Een aantal kerkbanken zullen in verband daarmee worden afgesloten. Eventuel... Lees meer »